Reziliența în pedagogie

Prelegere ținută de dr. Cegledi Timea de la Institutul de Științe ale Educației Debrețin, cercetător la CHERD-Hungary

Prelegere ținută de dr. Cegledi Timea de la Institutul de Științe ale Educației Debrețin, cercetător la CHERD-Hungary

În organizarea Colegiului de excelență

Data: 2.12.2020

Din relatările participanților la prelegere (studenți ai specializării) reiese că ei și-au îmbogățit orizontul cu o serie de informații foarte utile legate de domeniul rezilienței.

Accentul în prelegere s-a pus pe reziliența pedagogică, obiectul unei serii de cercetări prezentate la această prelegere. Aceste cercetări au vizat o serie de copii care provin din medii defavorizate și care, în ciuda unor condiții existențiale potrivnice, reușesc să aibă rezultate foarte bune sau chiar excepționale de-a lungul studiilor.

S-a scos în evidență, de asemenea, rolul proeminent ce poate reveni dascălilor în acest proces care depinde în mare măsură atât de factorii compensatori interiori, cât și de susținerea din exterior.

Nem dec2 b jo

image 2 image 3 image 7 image 8 image 11